Sunday, September 13, 2009

Ketenangan

Saya perlukan ketenangan ~~
Saya mahukan ketenangan ~~
Saya sentiasa dambakan ketenangan ~~
Ketenangan itu datang dari Ilahi ~~
Dia lah yang memberikan segalanya ~~
Apa yang saya mahukan, saya hanya perlu meminta-minta daripadaNYA sahaja dan strusnya berusaha kuat utk mendapatkan sesuatu~~
Saya bersyukur ~~
Ya Allah, berilah kesabaran kepada hati ini ~~
Kesabaran untuk sentiasa meraih ketenangan dariMU
Ketenangan yang bakal memberi kewarasan kepadaku utk berfikir secara rasional~~
Kerana diri ini sedar dgn kelemahan diri...~~
Terlampau lemah untuk bersendirian tanpaMu~~
Ku yakin kau sentiasa bersamaku dan memaafkan diri ini selagi kau buka pintu taubat untuk umat2 Mu~~
Allah dan Rasul sentiasa bersamaku~~
Alhamdullilah....Kau beri kesedaran ini kepadaku yA Tuhan~~
Ainil Hawa mahu meminta maaf kepada semua manusia yang mengenali diri ini~~
kerana dosa sesama manusia itu lagi sukar untuk dihapus melainkan dgn bermaafan sesama sendiri~~
Diri ini tidak mahu diazab kelak dan tidak mahu tercari-cari gerangan dgn siapa dri ini berdosa di Padang Mahsyar kelak~~ Maafkanlah diri ini...

WASSALAM

p/s: ape la Enil ni...wat coretan muhasabah diri tapi lagu Britney masih terpasang...adehhh

2 comments:

  1. muhasabah diri ka ainil...doa supaya allah bg ketenangan kat kau skali...hehe...

    salam ziarah

    ReplyDelete
  2. can we really be perfectionist?....comment2~

    ReplyDelete

DON'T BE HATEFUL, EVERYONE IS IMPERFECT

Related Posts with Thumbnails