Tuesday, December 29, 2009

SIJIL yg klakar

masa form 5 ade dpt satu sijil surat akuan ni...
dan stiap kali tgk sijil ni mesti akan tergelak besar sbb rse mcm xpercaya jek guru homeroom ku menulis sebegitu ttg diriku hahahahaha

dekat review SAHSIAH dlm sijil ni, tercatat ayat yg berbunyi : "BELIAU MEMPUNYAI PERWATAKAN LEMAH LEMBUT DAN BERDEDIKASI DENGAN TUGAS YG DIAMANAHKAN".
bunyi lemah lembut tu sgt la klaka bg diri ku sbb mmg lgsg xlemah lembut kot..haha
lemah lembab ade la :P


wadoi....sentap juge la rse....kt tempat keje bru ni pun....staff lain komen aku ni lomah lembut, nmpk je ayu, slow jek...ececece..xlgsg ok!!~~
saya ni garang la, lasak &, blur kekdg..adeh....
hmm agknya mula2 jek dorg pkir cmtu sbb mse mula2 msuk mrsm kkb thn 2004, classmates siap pggil nama HAWA dan slalu je puji hawa ni lembut la...then bile berlakon atau wat presentation jek..mesti dpt watak lemah n lembut2 gtew...wadoiii azab
hmm mybe sbb time tuh jd setiausaha biro agama...so aku jd control ayu + sabar ler tyme tuh... uwekk
hipokrit kan??? bgn pg pun kul 5.30 pg stiap hari..then kna la ketuk pintu blik yg berdekatan soh bgn sbuh n solat berjemaah kt surau.....siap ade kwn yg soh copkan shower tuk dia, copkan iron tuk dorg....ekekekeke
mse skola...hmm mmg skema....pkai tdung pun cam topi keledar...kalo bole mcm nk tutup muka trus ....punya la xsuke dipandang sbb time skola anti-lelaki woooo hahahahaha

lama2 bile da knl ainil..mula la tunjuk belang kan?? tunjuk garang :P
sampai kna gelar TIGER :(

mmg ainil blom btol2 lembut lg....bile la nk sampai thp tuh..hati jek lembut...zahirnya masih keras lg .....ahaks











3 comments:

  1. anti-lelaki?.. ye ke?.. kalo anti-lelaki cmne, bleh aku tersangkut kat meja ko hari-hari.. Bukan lelakikah aku?..

    ReplyDelete
  2. ko bkn lelaki :P
    aku rse time tuh dak laki yg aku slalu ckp adelah acap ngn ko jek...

    ReplyDelete
  3. lembutnye kamu,. seperti agar2 yg pnas,. kihkih

    ReplyDelete

DON'T BE HATEFUL, EVERYONE IS IMPERFECT

Related Posts with Thumbnails