Friday, March 12, 2010

SORRY


i've deleted my latest post bout my SPM, PMR & UPSR results for some reasons
:)
pray for me...i wanna be a scientist... i wanna help people (manusia sejagat) by inventing something beneficial and making breakthroughs in human history.
I'm working on it (I'M already in my final sem- wanna pursue my master degree right after this)..and i really care bout my studies & future.

gmbr hiasan (genetic lab manual -ade 2 lagi genetic subjects which i had taken before)- AWAS!!!mmg perlukan emotion yg kental dan semangat yg tggi tuk faham hehe

p/s: i think i need to plant Pueraria mirifica for Malaysian market. and i need to develop a solution which contain Bimatoprost ophthalmic for eyelash growth. wanna commercialize my own product. (day dreaming huhu) pray for me...i am a thinker & a materializer, not a dreamer (fuh, ayat brani mati) & science runs in my blood. (haha mahu kena ban ni)

10 comments:

  1. wohhh!!kebanyakan nama saintifik yg aku xtau..hehehe..

    anyway,good luck dear!! :)

    ReplyDelete
  2. thank you
    you are so sensible & supportive

    ReplyDelete
  3. gudluck!!kite same2 nak berjaya kan?

    ReplyDelete
  4. wahh. nak buat product for eyelash growth? nak beli! nak beli! :D

    ReplyDelete
  5. nak ke?? da ade pun di pasaran singapore
    cuma i just nk make a new formula with less side effects and made in malaysia
    Pueraria mirifica tu plak natural breast enhancer pill and cream. sejenis tumbuhan yg terdapat di daerah thailand and cambodia jek ..nk tanam kt malaysia plak for malaysian demand. kalo nk beli, yg sedia ade bole jek..tp xtahu la halal ke tidak huhu

    ReplyDelete
  6. Insyaallah cik Ainil akan berjaya mencapai cita2 dengan usaha awak dan juga doa kedua ibu-bapa..woww..payah betul nk sebut "pueraria mirifica"..

    ReplyDelete
  7. Pueraria Mirifica is superb hehe

    ReplyDelete
  8. HAHA bgs ecah anda tahu fungsi nya

    ReplyDelete

DON'T BE HATEFUL, EVERYONE IS IMPERFECT

Related Posts with Thumbnails