Wednesday, February 8, 2012

HI! I am back for GOOD!

dah 3 bulan xberblogging! rindunya! focusing on myself and my life huhu (agak selfish disitu).
I wish to apologize if I've done anything wrong. Sincerely, minta ampun sgt2. 
If you wish to ask anything regarding nutrition or health or science or biotechnology . bole emel me at eve_proxima@hotmail.com. I am glad to help secara free. sbb now da byk mase! :)  dan kalo sesiapa nk tnya pasal gluta jab atau vit. c jab. ataupun rse nk try, i can give you a very great deal sbb kalo wat dkt mane2 spa harga dia agak overrated/ overcharged/ overpriced. huhu 
sesuai tuk org yg mahu kulit cerah, licin bak porcelain, seswai sgt tuk org yg nak kawen atau nk lebey berseri2. ramai kwn2 lelaki saya pun beli. ade yg bru single jab dah nmpk perubahan pada kulit, kulit jadi licin dan kurang jerawat. honestly speaking kepada sesiapa yg tgh gune TAB ex now. anda bole progress dgn gluta jab pula. 

p/s: kalo berminat, pm saya eve_proxima@hotmail.com 

3 comments:

  1. salam..
    erkk..anda kah itu Ainil Hawa..
    dah nampak lain la pulak..macam
    lama je tak dengar khabar..harapan
    sentiasa ceria dan sihat hendaknya
    :)

    ReplyDelete
  2. wsalam aah muka cam nightmare kwn2 ckp huhu

    ReplyDelete
  3. Salam. Letaklah gambar enil y dulu2. Nak tgk b4 n after guna jab vit c tu. :)

    ReplyDelete

DON'T BE HATEFUL, EVERYONE IS IMPERFECT

Related Posts with Thumbnails